هر آنچه بايد درباره پکيج بيتا بدانيم
نوشته شده توسط : محسن تقی زاده

 در این مقاله اطالاعات جامع و کاملی به منظور آشنایی با پکیج بیتا همچنین ویژگی ها و سازنده ی این سری از سیستم های گرمایشی را مورد بررسی قرار می دهیم. گروه تولیدی بوتان دارای سابقه ای طولانی و موفق در عرصه طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی دارا می باشد. این کمپانی با هدف ارائه و ورود تکنولوژی اروپایی به صنعت ایران اقدام به ساخت و تاسیس کارخانه و تولید محصولاتی با نام تجاری بوتان نمود. با توجه به استفاده از قطعات اصل و متریال اروپایی در ساخت محصولات تولیدی در همان سال های ابتدایی فعالیت و ورود به بازار توانست سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داد، به دلیل سطح کیفیت و تنوع در مدل های ارائه شده هم اکنون نیز این کمپانی توانسته محبوبیت و جایگاه خود را در بین ایرانیان حفظ کند. شرکت بوتان در سال 1397 با پشتوانه به علم و دانش مدیران و مهندسین مجرب اقدام به تولید و ارائه پکیج گرمایشی با نام تجاری بیتا نمود. گروه صنعتی بوتان به منظور پاسخگویی به نیاز اقتصادی با قیمیت مقرون به صرفه و رقابتی پکیج بیتا را تولید و روانه بازار نمود.

برای آشنایی با پکیج بیتا لازم به ذکر است که دارای موقعیت نصب دیواری و در ظرفیت های 24 و 22 هزار مناسب استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری با راندمان و بازدهی بسیار مطلوب تولید و در بازار موجود می باشد. گروه صنعتی بوتان تمامی پکیج های تولید شده با نام تجاری بیتا را در آزمایشگاه های مجهز تست لوازم مورد آزمایش و بررسی قرار داده و با اطمینان خاطر از سطح کیفیت و دوام بسیار بالا، این محصولات را در اختیار مشتریان در نمایندگی های معتبر به فروش می رساند. این مدل پکیج گرمایشی زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب گروه صنعتی بوتان و در همان کارخانه مونتاژ می شود. بنابراین با اطمینان خاطر می توان گفت این سری محصولات بوتان نیز با همان کیفیت و راندمان تولید و در اختیار هموطنان ایرانی قرار می گیرد.

به منظور شناخت و آشنایی با پکیج بیتا به خصوصیات این سری از سیستم های گرمایشی می پردازیم. از ویژگی های منحصر بفرد پکیج بیتا می توان به مبدل های حرارتی آن اشاره نمود. به دلیل برخورداری از دو مبدل حرارتی میزان رسوب پذیری آن به کمترین حد رسیده بنابراین می توان در مناطقی که میزان رسوب و املاح آب نیز بالاست میتوان از این مدل پکیج استفاده نمود. همچنین پمپ سیرکولاتور بکار رفته در پکیج از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین جهت گروه صنعتی بوتان از بهترین و معتبرترین برند پمپ در ساخت این سیستم ها بهره می برد. استفاده از جنس پلیمر برای ساخت ست هیدرولیک باعث شده مقاومت بالایی در برابر رسوب پذیری داشته باشد و در نهایت از این طریق طول عمر دستگاه را به بالاترین حد رسانده است. با توجه به استفاده از قطعات و متریال اصلی در ساخت پکیج بیتا و نظارت کامل گروه فنی R&D این کمپانی باعث شده محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا و کارآمد با قیمت مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی تولید و به بازار ارائه می نماید. در ادامه تفاوت پکیج بیتا با پارما و پرلاپرو می پردازیم که با مقایسه این محصولات و در اختیار داشتن اطلاعاتی دقیق در خصوص این محصولات می توانید خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

تفاوت پکیج بیتا با پارما

گروه صنعتی بوتان هر دو مدل پکیج بوتان و بیتا را در خط تولید این کارخانه و همان کیفیت تولید و روانه بازار رقابت می کند. با این تفاوت که هدف از تولید پکیج بیتا جنبه اقتصادی دارد، بنابراین از قطعات و متریال ایرانی و یا چینی درجه یک را در ساخت پکیج بیتا استفاده که قیمت نهایی آن به حد معقول و به صرفه ای باشد. پکیج های بیتا در مدل های دومبدل فن دار در ظرفیت های 22 و 24 هزار تولید و عرضه می گردد. پکیج پارما از سری تولیدات جدید این کمپانی می باشد که در ظرفیت های 22، 24 هزار در مدل 2 مبدله فن دار تولید شده است.

از تفاوت پکیج بیتا و پارما می توان به همین موضوع اشاره داشت که این کمپانی برای کاهش هزینه ها در ساخت پکیج پارما سیستم عیب یاب هوشمند و نمایشگر دیجیتال را از آنها حذف کرده است. با توجه به استفاده از قطعات اصلی در ساخت پکیج پارما بدیهی است که قیمت بالاتر و در نهایت کیفیت بیشتری نسبت به پکیج بیتا دارا می باشد و همین امر تفاوت پکیج بیتا را با پارما مشخص می کند. اما شایان ذکر است به دلیل استفاده از قطعات اصلی در ساخت پکیج بیتا نیز از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم قیمت پکیج بیتا به صرفه تر است. پکیج پارما نیز از مدل های آنالوگ با کیفیت محسوب می گردد.

تفاوت پکیج بیتا با پرلاپرو

از دیگر محصولات پر فروش شرکت بوتان مدل پرلاپرو می باشد. در مقایسه با سایر پکیج های تولیدی همچنین پکیج بیتا می توان گفت از بازدهی و راندمان فوق العاده بالایی برخوردار هستند. پکیج پرلاپرو جز رده اولی های این کمپانی به حساب می آید و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برند. استفاده از قطعات اصل ایتالیایی و تکنولوژی اروپایی در ساخت پکیج پرلاپرو باعث شده این دستگاه در بین رقیبان خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد و از این رو به سایر کشورها صادر گردد. پرلاپرو در ظرفیت های 24، 28 و 36 کیلووات با راندمان و بازدهی بسیار مطلوب تولید و مناسب استفاده در ساختمان هایی با متراژ بالا تولید و ارائه می گردد. از شاخصه های این مدل پکیج می توان به دومبدله فن دار، سیستم عیب یاب هوشمند، و نمایشگر دیجیتال اشاره نمود. در واقع می توان گفت تفاوت پکیج بیتا با پرلاپرو کیفیت بالاتر و در نتیجه قیمت گران تر این محصول می باشد.

منبع این مطلب سایت خبرگزاری آریا





:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: